§ 1. Wydarzenia naukowe
- Istnieje możliwość opublikowania na stronie internetowej Pałacu Staszica informacji o wydarzeniach naukowych organizowanych na terenie pałacu. Materiał powinien zostać dostarczony z odpowiednim wyprzedzeniem – 7 dni przed planowanym wydarzeniem.
- Materiał powinien zostać przesłany na adres wydarzenia@zdp.pan.pl
- Informacje na temat wydarzenia powinny zawierać następujące dane:
- Nazwa wydarzenia wraz z nazwą instytucji organizującej;
- Adres www głównej strony instytutu lub innej instytucji organizującej;
- Adres www strony wydarzenia lub podstrony, zawierającej informacje szczegółowe dotyczące wydarzenia (opcjonalnie);
- Data, godzina i miejsce wydarzenia (wskazanie w którym z pomieszczeń w Pałacu Staszica odbędzie się wydarzenie);
- Opis wydarzenia (max. 1200 znaków znormalizowanego maszynopisu);
- Pliki z materiałami wizualnymi (max. 2 np. plakat i program) w formacie PDF.
- Wymagana jest pisemna akceptacja/zgoda Dyrektora Instytutu PAN, który organizuje wydarzenie. Należy przesłać ją wraz ze zgłoszeniem.
- Treść i forma przesłanych materiałów jest weryfikowana przez Dyrektora PAN ZDP. W ciągu 2 dni organizator wydarzenia otrzymuje informację o zamieszczeniu informacji na stronie www, braku zgody na zamieszczenie lub otrzymuje wskazówki dotyczące poprawek lub uzupełnień.
- Nadzór nad zawartością strony internetowej sprawuje Dyrektor PAN ZDP w Warszawie.
Uwaga!
Istnieje także możliwość opublikowania na stronie Pałacu Staszica informacji o wydarzeniach organizowanych przez Instytuty PAN lub jednostki pomocnicze PAN, rozgrywających się nie tylko w ogólnodostępnych salach konferencyjnych, ale także w salach poszczególnych Instytutów. Materiały informacyjne powinny zostać przekazane zgodnie z ww. procedurą.
§ 2. Wydarzenia kulturalne
- Istnieje możliwość opublikowania na stronie internetowej Pałacu Staszica informacji o wydarzeniach kulturalnych organizowanych na terenie pałacu. Materiał powinien zostać dostarczony z odpowiednim wyprzedzeniem – 7 dni przed planowanym wydarzeniem.
- Materiał powinien zostać przesłany na adres wydarzenia@pałac-staszica.pl
- Informacje na temat wydarzenia powinny zawierać następujące dane:
- Nazwa wydarzenia wraz z nazwą instytucji organizującej;
- Data, godzina i miejsce wydarzenia (wskazanie w którym z pomieszczeń w Pałacu Staszica odbędzie się wydarzenie);
- Opis wydarzenia (max. 1200 znaków znormalizowanego maszynopisu);
- Pliki z materiałami wizualnymi (max. 2 np. plakat i program) w formacie PDF.
- Wymagana jest pisemna akceptacja/zgoda Dyrektora Instytutu PAN, który organizuje wydarzenie. Należy przesłać ją wraz ze zgłoszeniem.
- Treść i forma przesłanych materiałów jest weryfikowana przez Dyrektora PAN ZDP. W ciągu 2 dni organizator wydarzenia otrzymuje informację o zamieszczeniu informacji na stronie www, braku zgody na zamieszczenie lub otrzymuje wskazówki dotyczące poprawek lub uzupełnień.
- Nadzór nad zawartością strony internetowej sprawuje Dyrektor PAN ZDP w Warszawie.